STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Sommaren är kort, det mesta regnar bort...

Så sant , så sant... Det regnar ju nästan hela tiden . Men det ska bli uppehåll på onsdag och sedan ska det fortsätta så här i 10 dagar . Och så var det ju här att jag skall berätta en sak,,,, Designen är klar! Väntar bara på sega nya blogg.se ska uppdatera min test blogg så jag kan se att allt är som det ska , sedan är det dags att lägga in den här !
 
 
 
 
 
 
Bild källa :Weheartit.com
Tumblr_lpz7xc8oov1qaqs3eo1_500_large
Kommentarer
Postat av: rebecca

Sommaren är på semester... :(
allt brA?

Svar: Hehe, Ja man kan lugnt säga att Sommaren är på semester. Ja allt är bra med mig , dig då?
Emelie Häger

2012-06-26 @ 23:16:53
URL: http://pitchtjejen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!