STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Lägesrapport : not sooo good

Okej när det kommer till kattungen , var jag ute för tio minuter sedan och letade efter den . Jag hörde någon jama och fortsatte att leta , tillslut hitta jag den . Halvdöd liggandes i ett hörn med löv och grejer samtidigt som det var massa flugor på den . Min mamma tror att den hade blivit påkörd då när jag hittade den eller att en av våra katter hade bittit igäl den . Den hade visst nosflöde också . Stackars HERO . Tog ingen bild på den , hade jag gjort det hade den liggat på detta inlägget . Och tänk själv lite taskigt att ta bild på en sjuk katt som är halvdöd . Min lillebror ,  Jonathan var med när jag hittade den och  han stor bölar just nu , jag gråter inte  jag har förlorat många djur men jag har också lärt mig att sorgen går över efter ett tag ;< Jag är inte lika känslig som min lille bror ,men det är klart att jag känner lite sorg . Men jag kan inte göra något , försökte bara hjälpa den igår genom att ge den mat och vatten .


Jag bjuder på en egen gjord smileys bild som tröst och sorg för HERO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!