STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Älskar detta

Att blogga ....


Som sagt ''Im a blogger '' , jag får nytt blogg-matrial varje dag bloggar om det , gör det intressant och lägger till drama . När nått händer måste man blogga , *måste och måste :S* , bloggen är som en dagbok som man skriver i varje dag . En dagbok andra kan läsa och följa .

Jag har bråkat med en av mina vänner vid namn *hmm hmm hmm ....*  ***** . Eller nej jag bråkade aldrig , jag satt och skratta på andra sidan datorn , medans ''HON'' var sur . Blev aldrig arg bara irriterad på det där jäkla tjatandet .... Bla , bla bla ....  Hon tror jag är arg *but Im noot * , fan nu måste jag berätta en sak jag precis kom på ;) Det handlar om samma vänn :p

Det var så att min mobil hade kostnads spärr och vi hade sms:at . Jag svarade ju inte så hon trodde jag var sur ... Var aldrig det då heller , utan som nu satt jag bara och skratta på andra sidan telefonen .


Jag  vet att jag kan vara rejält kaxig O.o Som idag när lärarn frågade efter mitt efternan så sa jag äger , efter som jag heter häger och tar man bort h:et så blir det äger , ganska schysst efternamn (A)

För tillfället så kallar jag mig enessa , men innan var jag inne på ''emiiway'' eftersom det rimmade så bra . 




                                 

                                

     Så kan det se ut när man går i  sömnen och samtidigt låtsads gå på en catwalk . 
           Denna bilden togs för två år sedan
                     
                    
Kommentarer
Postat av: Julizz

Läs min historia på www.julizzxd.blogg.se

haha skratta åt det du skriver sååå ute ^^

2010-08-19 @ 09:03:53
URL: http://julizzxd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!