STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

BILDBOMD!

BILDBOMB!!!! ta betäckning , för nu bombas det xD









hemma hoss mormor och morfar


               Jag i museumet , nää näää hemma hoss mm och mf
 








               Kolla vad jag hitta i förådet !?!




näckros damen , I know that you know were it i s


                Bild på näckros damen , utan näckroser:p








                 Lite utsikt , från berget bakom huset









Jag som blåser bubbla








Jag på marstan 8D









Undra vad som finns bakom den dörren?!?! hmmm.....









Vi bara råka gå förbi skol gården.... och jag blev ju tvungen att testa några trick :P






Inte högsta bildkvalite , men det duger väl ????? bähhhh , var kom det ifrån ?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!