STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Hade tänkt ... + slumpad bild + dagens bästa kommentar (irl)

Som ni kanske ser på rubriken så är det lite blandat i detta inlägget , men jag tror ni fattar
*för det gör ni väl?* 



Hade tänkt lova er lite bilder från skolan , men har ju inte haft en tanke på det när jag vart i skolan ;/
Dessutom har jag haft fullt upp med att skaffa nya vänner , det går riktigt bra tycker jag ^.^  




               




               



     Min lilla syster, är riktigt cool (och jobbig)och vet hur man gör när jag ska ha snygga bilder 




       Dagens kommentar fick jag höra av mamma som hört den av min gammla lärare   


             Jag träffade en lång  tjej som var mörk hårig , glad och hade snygga kläder !
Det där va då en kommentar menad till mig men lång tycker jag defintivt inte att jag blivit :@ Men hallå mode är min grej O: funderar faktiskt just nu på vad jag ska ha för ämmne på elevens val
Jag har några alternativ som jag velar mellan :S det är :
Musik ( sätta upp en musikal )
Bild(designa kläder)
Sy slöjd (prata om mode osv..)
Göra kok bok (som trycks och säljs , allså innebär det att om jag tar det så kommer jag '''KRÄÄVA'' att jag får mitt namn i den ^.^)
Skrivar verktyg ( hjälp med skrivning , berättelser och sånt )

Och när jag nu ändå nämmner det så håller jag på och skriver på ett bok manus , så om det blir bra ska jag skicka in det till ett bok forlag . Men det tar lång tid att skriva en bok så det kan ta några månader (skriver ju bara några kvällar i veckan :) Dessutom var jag nästan så dumm att jag nästan la upp berättelsen på nätet *I meant * Vem vill köpa en bok som redan finns på nätet ?!?!  Nää så är ni GSM:are och ¨läser denna blogg så vet ni nu vf jag la ner min berättelse ''en stjärna födds''


                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!