STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Jag är framme :)

Okej jag kom inte framm preeeecis nu ,men vid  halv åtta ungefär .
Jag sitter här uppe på en  hyfsat ny stationär data ,medans mormor och morfar sitter på nedan vånningen och skriker ¨¨YEEEEES!!!¨¨¨. Det var visst nån som tog silver i svergie , tror jaaa . Vet inte så noga *dont watching*. Men jag är inte så intresserad , borde vara det måste ju hänga med i nyheterna :p

Kommer ¨¨försöka¨¨ updatera och blogga varje kväll (tror inte dom låter mig sitta framför datorn på mogonen :thumbdown:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!