STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Jag kom ialla fall runt banan ....

HeHe JAG VANN MASKERAD HOPPNINGEN !

Och fick ett träns för  över 500  kronor...?!


Den 18 september kör vi igen , då är det kampen om att bli klubbmästare som gäller O:

Fick höra några kommentarer idag .... är det där en unghäst ? (OHHH nooo det är en 15 åring )  ... Va bra du rider ( aa^^ tack ) , Varför klär hon ut säg när hon rider sådna höga klasser? ( det är bara roligt ,LOL)                
Image and video hosting by TinyPic

Ännu en amatör bild gjord av mig :p LOL
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!