STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Kan inte förstå

Egentligen kan jag inte fatta ... nästan ''nästan'' hela världen har bieber fever och är helt galna . Visst har jag ocksåå bieber fever ;) Men jag har ändå kontroll över mig själv och vett i huvudet . Om folk skulle få syn på JB (irl) nånstans   så skulle 9 av 10 garanterat bli helt tokiga och släppa efter på kontrollen *do you know what I meant?! *  :p

Detta läste jag på en profil på gsm xD , kommer tyvvär inte ihåg vad ägaren av texten hette ,men det är inte min text iallafall.  Det var en kille som liknade justin bieber jätte mycket , när han var ute på stan endag med en kompis så ser han plötsligt att en tjej kommer springande mot han och skriker . Han tänker WTF!?  Hon springer fram och kramar honom sen efter en stund tittar hon upp på hans asikte  ,rodnar  och säger : förlåt ,jag trodde du var justin bieber , du liknar han jätte mycket . Han  bah : det är lugnt


XD detta är sant , men som sagt inte min text eller så utan har bara läst det på nåns profil .



         

Kommentarer
Postat av: Julizz

men ändå han är JUSTIN BIEBER !!!! <3<3

2010-08-13 @ 21:32:14
URL: http://julizzxd.blogg.se/
Postat av: enessa

JaJa ^^ Men han är väl ändå en vanlig människa och vet du vahh ?!?! Du är ju JULIZZ XDXDXDXDXDXDXD

2010-08-14 @ 17:11:55
URL: http://enessa.blogg.se/
Postat av: Julizz

<3<3 japp jag är bäst!

Vi kan kanske starta ett band?

Junessa xD

tänk vad pengar vi tjäna till shopping! o.O

2010-08-16 @ 10:29:09
URL: http://julizzxd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!