STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Låt mig ...

See , vad har jag gjort idag ?! vf skulle jag jag veta det ?! nänää *Im just kiding*

Jo men idag var min gammel mormor som är 94 år gammal på besök och min ( vad  blir det ?) faster tror jag ( ingen koll alls) men det var iallafall min mormors syster . Jaja hon hette eller heter iallfall ingalill . Dom var här och fikade och tråk pratare .
Tog några bilder idag som jag ,lägger ut lite senare tror jag .

Jag läser kissie varje dag samt paow,kensaz och fokis nästan varje dag . Kännde att  jag blev riktigt irriterad idag när jag läste kissies inlägg , åhh ,men kommer inte längre ihåg varför jag blev irriterad ?Men strunt i samma det är det förflutna , nu är nu tiden . Och nu spelas min favvo rit låt nere på radion ,så drar nu .
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!