STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Maskerad hoppning

Nu den 28 augusti är det maskerad hoppning och jag ska klä ut mig till en barbie brunett .
Jag har några ider om hur utstyrslen ska se ut .Dom som jag har för tillfället är att hästen ska ha ett par råsa fjärilsvingar vid manken*YeY PEGASUSXD* och knoppad man med råsa sidenrosetter med en plast diamant i mitten. Sedan en rosett i svansen och glitter gele. Jag själv ska antagligen bära en vit sidenklänning:O*det passar till ridning ju....INTE* med paljetter eller en av mina gammla råsa konståknings kjolar tillsamans med en råsa tröja eller ett linne i stark färg *POOOFF*Till det legings  och stövlar/ridskor i fin modell . Tar jag mina ridskor så ska jag använda mina gammla råsa skridsko överdrag att dra över skorna:S Längre har jag inte kommit ;<


                
Kommentarer
Postat av: Julizz

Okej den där sminkningen får IG av mej ,

man ser mkt tydligt lösögonfransarna och det är inte snyggt :P

ögonskuggan OK

läppglanset OK

men ögonen OMG

2010-08-10 @ 10:01:41
URL: http://julizzxd.blogg.se/
Postat av: enessa

HaHa jag ska inte sminka mig för att rida xD Det där var bara en barbie bild som jag lagt upp .. för att inte inlägget skulle se tomt ut .

2010-08-10 @ 13:29:42
URL: http://enessa.blogg.se/
Postat av: Julizz

jaao , fattade det men ändå xD kolla noga man ser att det är lösögonfransar , dom är så fejkade xD

2010-08-10 @ 14:10:27
URL: http://julizzxd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!