STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Såå opoppis

Jauu jag är väl det , har inte fått en kommentar på två dagar snart ;( buhuuu

Men jag orkar inte heller göra reklam för bloggen eller  orkar och orkar , jag hinner inte :O

Har för tillfället inte tillgång till mobil heller , mobil spärren har satts på ( antagligen har jag överstigit min kostnads gräns) :pppppp

Ska dra till liseberg nuuuee *wish me luck * xD

Ska kolla om jag kan fixa /hinner fixa lite saker till bloggen . Men som dom flesta vet så är jag inte den bästa på kodmallar ;< Var ju tvungen att låta en tjej i stockholm designa min blogg och sätta in designen . Och det gjorde hon med stil (A)

PuSS oCh KrAm '' your nessa''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!