STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Slog nytt själv rekord *GAH*

Nytt själv rekord slaget ^.^ 1 meter's hoppning med D-ponny .

Rev första gången (har lite fobi för höga höjder med häst ) . På andra försöket hoppa jag utan att riva , det var ju helt och hållet mitt fel att hästen rev första gången . Fatta att jag blev chockad (har ju aldrig hoppat så högt...med häst ) , Sen gick det upp för mig ''JAG KLARA DET !!!'' . När jag tänker efter , det löjligt , tamira har hoppat över 1,25 m och jag har själv hoppat 1,5 m i höjd hopp . Jag menar vf ska jag vara rädd för att hoppa höga höjder med häst ,när jag hoppat högre själv i höjd hopp ?!?!. Förresten påminn mig inte om att jag är dålig i höjdhopp _ _+ Men där imot har jag själv rekord på längd hopning på 4,40 m

     

                            Image and video hosting by TinyPic     Har du någonsin sett nån bättre bild?'''NEJ''' Men jag håller på och lär mig , visste du att .... Det sägs ta 10000 timmar innan man blir bra på något ?!?!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!