STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

20

                       

       Nu har jag försökt lära mamma att redigera bilder,tycker att jag börjar bli bättre ialla fall .
     Jag använder mig av en hemsida på nätet eftersom jag tycker det är enklare än photo filtre som
              jag har på datorn.
           Jag visade grundläggande hur man gör , det är inte alls svårt .
         Men mamma kom inte ens ihåg webb adressen. 
          På bilden ovanför kan du se mammas import ''Milena''won ...något... burgen land.(Om det nu ens stavas så? från tyskland är hon ialla fall)   Så ser en lite redigerad bild ut . På ett ungefär , mycket bättre änn hur den såg ut innan redigeringen . 
Har softat den och satt ansiktet i fokus.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!