STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Ny kategori ?

Maybe?

Funderar på att skapa en ny kategori där jag tipsar om saker ?

Typ tipsa om ''riktigt '' bra böcker ! Jag älskar att läsa , en bra bok ska man kunna längta tills att få läsa, den ska ge insperation och ge en galen känsla och begär som säger ''meeer!''. 
Det är lite av min uppfattning av en bra bok ärligt ^.^

Det finns så många bra böcker t.ex. känner ju alla till twilight böckerna , dom är jätte bra men....
Man ska se filmerna innan man läser böckerna , och när man läser den en andra gång så är det jätte dålig . 
Så för guds skull! Läs aldrig dom böckerna mer än en gång , hör ni ?!!? En gång ... 


                                  


Klicka på bilden så kommer du ditt jag hittade den ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!