STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

9



Nu har jag fått en gul blond fläck på min högra sida i håret .
Slinga allså menar jag :3

Vad annars


Ska visa lite bilder senare had jag tänkt * tänkt *

Håller också på att mixtra lite med min testblogg.
Ännu har det inte hänt så mycket.

För jag måste verkligen lära mig att göra designers och headers , dessutom fixa till bilderna.

Vi kan ju säga att ____ Nu kan jag mer än jag kunde igår .


         
                  Livet är som en bergodalbana , det går upp men också ner ... 


                      Bilden hittade jag här
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!