STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

22


                   

                           

                              En varm sommardag i vår gammla villa i trönnige .Jag var runt 7-8 år .
                            Jag älskar denna bilden då av charlie ( den svarta vovven) , blåia (kattungen) och alizza( den blåa vovven ), endast alizza som lever kvar i livet .
                       Den påminner också om hur dum jag var som klippte av 10-20 cm av håret . 
                                    Vill ha tillbaka längden -.-''

                                      

        
Kommentarer
Postat av: Hanna

Här var man inte med.. Är Charlie död? :'(

2010-12-02 @ 09:37:30
URL: http://Haanni.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!