STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Inte missa , inte somna -.-''


Jag ska inte missa europas största musik gala .

Jag ska inte somna fast när slutar den egentligen ,12 ? 1 ? 2?

Nä  jag kollar till tolv sen är det nog kört för min del .. får se resten i repris i såfall .

Imorgon är det ju skola ;:3

Inte roligt alls , vill inte gå till skolan:c Fast vem vill det ?

Jau jau undrar om robyn kommer vara med på EMA , för visst ägde hon hela VMA ?!

Måste verkligen se ''red carpet '' som börjar kl 20.00 innan hela EMA sätter igång ;)

Undra vilka som dyker upp ? * wonder wonder *


Kolla på videon här

Och klicka här också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!