STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Morgondagen

Imorgon ska vi med båten till Dammark .

Klockan sex  kommer vi gå upp , halvåtta åker vi för att sedan checka in till halv nio .

För att båten går kl nio.

Till målet kommer det cirka ta tre timmar och en kvart och lika lång tid tillbaka.

Båten stannar till i dammark i en timme och en kvart sedan bär den av hem igen .
Men det hela innebär iallafall nästan sju timmars båt resa .

Och jag kan inte säga att vi kommer ha tråkigt , för denna båten är väldigt stor .

Kameran kommer jag ha med mig * klart * men det blir nog bara mobil inlägg ...
skulle jag tro


Samma gäller mitt yo ! konto

www.littleceileme.yo.se


Har dessutom bytt namn på min twitter heter nu @emmehlina

www.twitter.com/emmehlina



Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!