STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Om ... Katter -.-'''

Väldigt söta om jag får säga det själv :p

Jag har bara gråa katter * buhuu*

Det är jäkligt tråkigt eftersom dom flesta katter är gråa och dom flesta hästar bruna.
Väldigt normal färg , men alla katterna är speciella på sitt sätt .
Eller vänta jag har en stor orange tjock  också , och när jag säger '' tjock '' då menar jag tjock som är tjock , tjock den katten väger ju minst över tio kilo.

Och inte ser man den ofta heller ,eftersom den brukar vara hemma en gång varannan vecka , men nu på vintern när det är kallt så är han här lite mera.

När sommarn kommer sen... Då drar han igen .

               

              
             

                                 Erkänn gulliga bilder ::3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!