STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

22


GISSA?!



Nu läser jag om alla hungerspels böckerna :O


Men ärligt har du inte läst dom så gör det .
Idag hade vi tema dag med FN eftersom att det är FN dagen på söndag .

Alla fick hela tiden samma fråga
-Vad har ni lärt er idag ?
Det kom ju upp olika svar men slår vad om att dom flesta redan visste det mesta .
Men jag lärde mig absolut ingenting idag , kunde ju redan allt .

Alla ska ha rätt till medicin och sjukvård.
Alla ska bli likabehandlade och inte dömas efter utseende eller annat ....  et cetera



Det är bra att FN finns , för vi behöver fred. Och hur skulle världen vara nu om inte FN hade bildats ?




                                     


                                      
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!