STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Forget

Det känns helt och hållet som om jag har glömt bort något jag skulle skriva....



Något som ligger på tungan som om *vad kan det vara * tio minuter man kommer på .
När man glömmer något så är det ju oftast för att man håller på med något men sen så kommer man på * oj jag ska göra det * och då glömmer man allt annat som man höll på med ,efter tjugo minuter eller mer /mindre kommer man på det
- JUST DET !
Utbrister man och framstår som en idiot .
Alla gör nog så någon gång .

Jag är en sådan person som varje dag utbrister
- JUST DET !

Anntigen är det något man har glömt och kommer på i sista minuten , något viktigt man pluggade in i hjärnan , en ide , eller helt enkelt svaret till något *Jag förklarar så gott jag kan ,men är jävligt dålig på att förklara*

Man vet ju sådna personer som berättar att svaret eller bilder bara dyker upp direkt i huvudet på dom , och andra som inte tror på det och vill ha en förklaring till varför det är så .

Jag kan gå rakt upp och ner ner jag plötsligt kommer på en häftig text eller att en bild bara ploffar *ploff* upp i huvudet på en... en design ide . 




                       
                                                         Nån som sett lost `?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!