STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Jag tycker...

Att kissie har rätt...




Tror jag kan förstå hur hon tänker , när hon säger det .



Det är hemskt att blogg bråka och man kan bli uthängd
( har blivit det)


Dessutom kan PJBM   vinna på det om jag har en blogg med mer publicitet , allså kan PJBM få reklam och mer läsare för att jag berättar om detta i bloggen.

Men det kan också vara en fördel, om det är motsatt.


Ja dålig förklaring jag vet , men jag är faktiskt en av världens sämsta på att förklara , det är ett under om någon förstår ? ...



Jag bloggar varje dag ,men det känns ändå som om jag aldrig bloggar... Kånstigt

Lixom som om man alldrig kommer någon stans ________




PJBM = Personen jag bråkar med


                  

       



Titta XD  






EDIT: Äntligen!! Blivit ett snepp bättre på att blogga ;)                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!