STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Nu så

Har bedövningen slutat värka.



Och jag provade att äta ......AAAJJJE ! Fick tandvärk på en gång ;/


Känns nästan som om jag borrade, tog fyllning , fick bedövning och fotade tänderna i onödan .


Många bloggare skulle beskriva tand besöket som ''skrämmande'' . Jag tyckte inte att det var så värst farligt , efter tjugo minuter var ju allt över ?

Plus att jag nu har ny tandläkare ,min gammla (emelie) (samma namn som jag) hade tydlingen slutat för bara ett par dagar sedan .... ?

Min lilla ordlista:


Foto av tänderna = Modell jobb för tänderna

Borra = Tand massage (eftersom det vibrerar ...!)

Bedövning = Spruta!


Fyllning = Äcklig smak i mun 





                                
                         Kolla vad jag hittade på när jag väntade i vänt rummet ....



P.S Har världens tandvärk

P.S.2  Skulle gjort om alltig tio gånger om för att få slippa den jäkla tandvärken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!