STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Sjalar hjärta garderoben

                              




Stämmer beskrivningen in på bilden ? XD







Jag kännde för att vara lite kreativ med enkla saker som alltid *nästan* ligger och skräpar.


Kommer ni ihåg hur det gick sist ?... det blev snyggt.


Den här gången tog jag tre stycken sjalar i olika färger och knöt ihop till ett hjärta som jag hängde på garderobs knopparna....



Detta har egentligen inte någonting med det här att göra men ... Jag har tio stycken dörrar i mitt rum XD


*Nödutgångar ....nej , garderober o.s.v*



Resultatet blev inte såå lyckat .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!