STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Uppsi ..

Dopsi !





Välte ut en liter mjölk i knätt *hehe *

klantiga jag


Igår snöade det för första gången i höst här i laholm .

Fick först för mig att det var nån som stod på taket och hällde kokos över fönstret .

* Hmm därpå markeb  ska jag stå sen ....*
Tänkte jag och tittade ut genom fönstret
Problemet var att om jag hade ställt mig där sedan så hade jag varit tvungen att kunna flyga .
För jag var nämligen på andra vånningen XD




                          
                                                           Tomte land ^.^



                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!