STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

A long day ..

Kom hem nu vid halv nio z3
Men skriver nu förrens fem i nio ...




Efter att ha varit hoss en kompis hela dagen .

Och för ovanlighetens skull såå hade pappa bakat... kanelbullar ! jummy mummy
Det är inte ofta det händer kan jag lätt säga , så man undrar lite just varför han bakar nu ? *wonder*

Ett tips som jag vetat i många år men aldrig tänker på ....ÄT INTE FÖR MÅNGA BULLAR !
Mår illa nu och det är inte heller någon hitt .

Vi ska ha Lucia tåg på skolan och just därför släppade jag med mig tre personer till mötet och nästan tvingade tjatade *shhh* med mig dom , hela musikslalen var helt smockfull av nior och åttor men inte många sjuor-.-



Känns som om dagen varar i en evighet ..men kvällen går snabbast .




                           


                       
                            
Denna bilden är från en av många hund utställningar jag vart  på , jag minns var jag var men inte vad stället hette . Hunden som ligger i tygstolen heter Chillie och är grymt skön och härlig .



                           

Kommentarer
Postat av: keela

aaw, vilken himla bra motivering :):) kul att du är med!

2010-10-19 @ 21:51:39
URL: http://keeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!