STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Vill veta

Ni ? alla



vad jag inte gjorde

Vad jag gör ?

Jag lyssnar på mixmegapol halmstad på högsta nivå  *Nej lappland :p*^
När jag ändå drog upp det där om Lappland ?'
                                                                                                                 
Jag tycker lappland låter som om det ligger i Island?

Och jag tycker  svenska länet småland , låter som om det ligger i Finland?               


Oj det rimmade lite * roshy *
Jaja

Jag övar på läxor ialla fall *belivie it or not* .

Visste ni en lustig sak ?  Jag har alla mina mobil inställningar på ''english'', jag sms:ar bara (nästan) på engelska... ?

                                                                                                                      
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!