STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

wiiHii

Visst kan en häst springa ...

Alla hästarna var väldigt pigga igår när vi red ut .

Fick sitta av och ta över Grace ett tag .

På den korta stunden jag red henne .... 1 km ? Så blev hon jätte svettig .

Senare... på vägen red jag Tamira igen , klart att jag skulle få för mig att rida i för väg .
Men så långt kom vi inte , efter som hon började små stegra *Tydligen ville hon inte mer framåt*
Vände sig om och satte iväg i 180 km/h *eller något liknade...*

Nerför alla nerförs backarna, förbi första hästen , andra hästen ... Tvär broms och leran flög upp i luften :O
Om man kunde förklarat hur jag såg ut precis när hon stack iväg och gick emot bettet ? När jag började skratta efteråt ?

Jaaaaauuuuooooooo  ......


Inte mjaaauuuoo


Skaffade förresten Bdb igår :p

                                 
                                                           Sen i sommras
Kommentarer
Postat av: keela

vad bra!:)

2010-10-28 @ 19:45:41
URL: http://keeela.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-28 @ 23:12:55
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!