STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

CUPCAKE'S TIME !

He he :o har precis bakat lite cupcake's , om man nu ens kan kalla dom det ?

Vispade bara ihop nått snabbt . Och med ''vispade ihop'' menar jag slängde i det första som kom i synfältet .... hur mycket vet jag inte *ihh undrar hur det smakar *

Ska jag lämmna smak rapport senare?


Tror *vet* att jag ungefär hällde i cirka sex deciliter socker , så sockerfria . Lär dom inte vara ;)

Men har ni ändå någonsin hört talats som ''sockerfria'' muffins ? Nej trodde inte det heller 





        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!