STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Håller med ...

Foki skrev för ett tag sen på sin blogg att hon tycker dom små detaljerna på kläderna gör dom speciella .... Håller med . Det är ju det som gör det där lilla ''extra'' . Skulle vilja bli designer , skapa egna kläder med det där lilla ''extra'' . Har funderat på det ett par dagar , tycker det är tråkigt när man ser nån med exakt likadana kläder på sig ...visst kan det vara lite roligt ibland . Men man känner sig ju inte speciell när nån annan har likadana kläder .

Men för nått år sedan ( i 4:an ) så tyckte jag det var jätte roligt när man hade exakt likadana kläder på sig . Så jag brukade ring till min dåvarande bästis och tjata på henne att vi skulle ha lika dana kläder , skor , smycken och hår accecoarer. Då var det en helt annan sak än det är nu , är med modemedveten nu .

Men precis som alla andra har jag också dom där vanliga drömyrkena man drömmer om t.ex. sångerska , skådespelerska , känd ryttare ,designer, modell , vetrinär ... Det är dom vanligaste dröm yrkena , i mitt fall ...

Men jag kör hårt och ska uppfylla någon av dom drömarna , spela roll vilken ... Men för att lyckas så behövs .... UTBILDNING allså skooola . Det är inte för inte jag blir kallad för plugghäst ;)


TOPIC: VILKET ÄR DITT DRÖMM YRKE _?

           




     
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!