STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Nessa's bäzza gästblogar: Anneyy

nessa; jag kan bara säga så mkt som att varje gng jag träffar dej blir jag glad!<3 du har varit min bästa vän i snart tre år jag skulle kunna gör vad som helst för att få behålla dej som min bästa vän resten av livet<3 du har varit det bästa stöd man kan ha när man är som ensammast. du kom till mej när jag var ensam... du kom när livet var som värst<3 jag ger all min eviga kärlek till emelie *äger men även så kallad nessa;emmeh<33  ///anneyy































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!