STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

No update

Igår? och nästan ingen idag ? kommer ärligt inte ihåg . Men nu ska jag iallfall berätta att jag äntligen har läst stephanie meyer's senaste bok bree tanners andra liv . Den var riktigt bra och gav lite twilight glöd , härligt att änligen få läsa ur någon annans synvinkel i serien ''the twilight saga'' . Men böckerna är faktiskt bättre än filmerna *Que thats true * , filmerna är ju ändå bara tillför att käna mer pengar och ge folk en större inblick om hur rollfigurerna ser ut ... enligt mig iallafall (för tillfället ). Men om en veckan (kanske en månad) , tycker jag helt annurlunda.

                         
                Jag skulle ärligt , vilja ha mer av ''bree tanner'' hon är faktiskt ännu mer intressant än ''bella'' .
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!