STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Paow .v.s. Kissie

BloggBråk mellan kissie och paow . Skulle nog säga att paow är mer seriösare och ärligare när hon skriver , kissie bara slänger ur säg saker ... och snart börjar jag nog tro att hon är lite falsk .

Jag har ingenting med det här att göra (men , men ) det blir ju värre när alla som var med slash i närheten skriver om det . Alla har ju sin egna verision, och då blir den andra sur för att den andra tycker så .

Det bästa vorre ju för dom att inte blogga då

Men jag gillar ändå kissies blogg bättre ..den är mera intressantare medans paow's nästan är tråååkig 




                                         
                                                            ''Kissie''



                                          

                                                               ''Paow''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!