STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

10




Hahhaha åt inget godis igår ,så är typ värsta godis freaket idag XD

Ialla fall lägret /kursen som jag var på från klockan 14:00 igår till 11 idag var ju super kul!
Det var roligast med fem kampen som vi körde i ridhuset på styringe stall .
Den roligaste grenen i fem kampen var typ dom olika stafetterna (t.ex. Man var två i par och så skulle man köra stafett men man fick bara ha två fötter i marken Xd , Springa fram och tillbaka för att hämta ridspö Xd )
SUPER rOLIGT !
Det bästa var nog att Alla på lägret hade och fick en så bra gemenskap... tycker jag



Ni kan kolla här och här








Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, hade du en bra helg då? :) Förlåt för sent svar..(Hoppas det är lugnt)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-04-11 @ 16:20:48
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: emma m.h. wall

Nu är helgensblogg-tävlingen avslutad, kika in om det va du som vann :)

2011-04-11 @ 17:04:00
URL: http://emhw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!