STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Asså sorry , glömde bort er igår. Men kloc...

imag0388_edit0 (MMS)

Asså sorry , glömde bort er igår. Men klockan två så började lägret och sen blev det fullt upp. Föreläsning i tre timmar med en kille från SISU. Efter det fick vi gå ut i grus paddocken och göra samarbets övningar. Jag älskar sådana övningar , dom är så kul! Att ingen ska prata och så ska man t.ex. ställa sig från kortast till längst på ett led.... Men berättar mer när jag får till gång till en dator. Visar gårdagens outfit och hoppas på att bilden blir okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!