STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Vad tror jag själv?




Hur skulle jag kunna gå till skolan när jag inte ens kan äta utan att må illa eller för andra delen behålla det ...
Jag trodde det bara var något som gick över dagen .

*fel*Magsjuka här

Inte fattade jag att jag det , utan igår kväll så var jag ute och joggade , vilket jag inte skulle ha gjort....





                              

               Bjuder på en liten bild på när Tessie som  för några minuter sedan kom intassande på mitt rum .
           Dålig kvalité på bilden eftersom jag bara tog dom med webbkameran , som faktiskt funkar nu :D

Men måste säga till Missen nu , hon försöker att ta sig in i min garderob just nu >;/
Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Jorå jag har haft det bra :) Ska du göra något roligt på valborg då? :)

Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-04-28 @ 10:38:51
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!