STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Fan.

Inte för att vara negativ , men det här är negativt.
Crazy Day var helt Awsome ända tills DragKampen mellan klasserna började.
Vi vann inte , och då får vi två-jag och annelie-skulden? Oschysst !
Vi skulle inte ha vunnit över dom i vilket fall som helst , den klassen var starkast och vann över alla andra klasser också.
Min klass är  dåliga förlorare,  fast egentligen kanske inte alla men dom flesta.
Det värsta är att till och med tjejerna gick emot oss .
Dom som sa att alla tjejer i klassen skulle hålla ihop? S-K-I-T-S-N-A-C-K-!
Sen var jag en millimeter ifrån att få raseri utbrott.
Dom är inte trevliga dom , men jag lyckades hålla någonlunda kontroll.
Jag menar jag hann ju inte sparka någon på smalbenet eller liknande...
Jag blev så arg att jag började skaka ,flåsa/andas häftigt, blir tomat röd i ansiktet som om jag skulle kvävas och blir gråt färdig.
Och inget märker jag för jag bara står där rätt upp och ner och märker inte att jag skakar fören dom andra runt omkring märker det och börjar fråga.
Man kan säga att jag var chockad av min egen ilska , för jag fattade inte heller att jag var arg.
Hade jag tappat kontrollen över mig själv hade jag inte dratt mig för att sparka på folk som ligger ner..
Nu har jag fått det mesta ur mig , så att jag känner att den ilskan jag fått 4-5 gånger idag varje gång jag tänkt på detta har runnit av till en viss grad.
Något posetivt!
Vår tröja och vi var helt awsome! Alla dekorationer är hemma gjorda!
Det var jag som skissa upp figuren på tröjan ;)
Siamesiska tvillingar slash Ailiens
Kommentarer
Postat av: Gabbe

- jag är inte modell för en organisation ;) jag är modell för en person som är fotograf ^^

Jag vill fortsätta va hennes modell åtminstånde två år till (har varit det i 3 år) sen kan jag ha en helt klar portfolio och kanske fota hos andra =) Men vi har gjort över 20-30 fotograferingar så jag har redan samlat på mig en hel del bildeer genom åren =)

2011-12-03 @ 11:15:23
URL: http://gabbesketch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!