STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

11



Imorgon börjar skolan igen ....buuhuu :(


Tycker lovet känns otrorligt kort varför kunde det inte vara i en månad minst 8D
Allt vorre väl så mycket bättre då ?
Jaaajaaaa så är det , vi kan inte alltid få som vi vill inte :/

Det enda jag har tänkt hittills på som har med skolan att göra är...

1. Jag ska ta hem franska boken och öva
 

2. Har vi gympa samma dag som vi börjar ? :s


3. Kommer jag  bli lika dålig igen med bloggen som ett inlägg om dagen eller var tredje dag ?



                     
Kommentarer
Postat av: Matilda

hej jag håller med dig måste skolan börja!!!! Vill ha lov längre

2011-01-11 @ 10:07:25
Postat av: Nathalie

Vinnaren från dagens blogg finns nu uppe:D Om det inte blev du får du gärna anmäla dig igen! Någon gång måste det ju bli du;) länk finns under här:

http://liborius.blogg.se/2011/january/dagens-blogg-4.html#comment

2011-01-11 @ 10:13:26
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!