STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

19

Ojjj  :O


Blev liv rädd nyss råkade dänga den stora batteri dosan rakt in i HD skärmen på min bara datorn ...


Men tur hade jag det blev inte en minsta repa i skärmen .
 Super skärm skulle jag vilja kalla det .
Tänk att ha en datorn som tålde allt ? Virus , mass lagring , vatten , nyfikna , små syskon som plockar bort knappar ´XD
Nu har ju inte min dator råkat ut för något sådant men min lilla syster plockade bort väääldigt många knappar på vår andra laptop :O
Och just därför ligger min alltid i säkert förvar två meter ovanför golvet i en dator väska .



Tänk va bra :3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!