STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

22

Tumblr_lv164npq7z1r60zhwo1_500_large
Är trött. Jag bara gäspar och gäspar och jag blev nog också lite smittad när jag hittade den här bilden;)
Idag så var det väldigt stressigt innan lektionen med Tamira.
Vi hade gympa som sista lektion, sedan var det att stressa till bussen som var sen och sedan vidare hem och skynda ut i stallet...
Men lektionen gick i alla fall bra , jag måste säga att nu har jag börjat klättra på den där stegen igen .
Det är så att man står stilla eller så ramlar man neråt men plötsligt så klättrar man uppåt igen och sedan stannar man ....
Grejen är den att man kan beskriva det med vilken sport som helst , man blir bättre och bättre , ena stunden står det still med utvecklingen för att man behöver träna på någonting . Men sedan så klättrar man på stegen igen - och blir bättre , och bättre-
Eller så kanske det slutar med att man får klättra ner en bit för nu har man (t.ex.) tappat för mågan att göra en speciell rörelse....

Kommentarer
Postat av: cecilia

jaha, men du vill inte testa en eller? :) <3 kram

2011-11-23 @ 09:47:08
URL: http://fullgalopp.devote.se
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Hejsan!

Nu ligger vinnaren av en valfri vara från Youtopia.se uppe, kika in för att se om just DU vann :D

Kram och ha en fin kväll!

2011-11-23 @ 20:13:55
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Nu är din länk uppe! Kommentera vad varan kostar så får du en till länk nästa gång :D

/ http://smnmode.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!