STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Ännu ett recept...

Borde kanske skaffa en kategori för allt jag bakar?
Som sagt jag bakar när jag har döds tråkigt! Men det kommer i perioder;)


This is what U need:
Vit choklad
Banan
2½ dl Socker
2 Ägg
2 dl Vetemjöl
4 msk Kakao
½ tsk Bakpulver
1 tsk Vaniljsocker
100 gram Magarin
1 krm salt
And just do like this:
1. Sätt ungnen på 225 grader . smält magarinet och låt det svalna.
2. Vispa ägg och socker vitt och pösigt.
3.Blanda Vaniljsocker,salt,kakao,mjöl och bakpulver.(ellert gör som jag och häll ner allt detta i magarinet och sedan när man blandat det ner i smeten ;))
4.Rör ner mjölblandningen i äggvispet.Vänd till sist ner matfettet.
5.Ställ muffins formarna på en plåt. Fyll dom till hälften med smet.
6. Grädda muffinsen i nedre delen utav ugnen i ca 10 minuter. Låt muffinsen svalna.
Om du vill göra som jag gjorde med mina muffins.
Smält lite choklad och häll det i en plast påse, klipp ett litet hål i ena hörnet och spritsa ut det som du vill ha det . Dekorera med en banan skiva;)
Kommentarer
Postat av: Ebba

sv: jomen precis. Jag har nog känt så någon gång skulle jag tro, det kändes ett tag som att det aldrig gick framåt för mig i ridningen utan bara stannade kvar på samma ruta. Men sen så hade vi ju en ganska seg ridlärare just då så vi lärde oss inte så mycket nytt... Ibland så rider jag själv, när jag rider min sköthäst så gör jag ju det t.ex :)

Jo, det är rätt bra. Finns vissa dagar då det känns jättedåligt och jag bara vill gråta, men det är ju så när man är tonåring, mycket olika känslor ;)

2011-11-17 @ 20:13:21
URL: http://ebbaamalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!