STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

En månad kvar till julafton

Ja det stämmer det ;) Men det var inte det  riktigt det jag skulle skriva om. 
Blev face raped idag på  facebook av min kompis :3 ... Och det var ju just det som hamnade på min logg.
Nu byter vi spår: Tuff , tuff ... Igår var jag fruktansvärt upptagen med att plugga inför So provet som vi hade idag. Tänkte att jag får blogga senare , men det blev helt enkelt inget senare för jag glömde bort det.
Imorgon är det fredag och det är skönt det för jag har sjukt mycket att göra , tack vare att killarna i klassen pratade och höll på på engelskan så fick vi 20 glosor som vi ska ha prov på , men vi får inte veta vilka för vi ska plugga in ca 200 stycken ? Okej jag kanske överdrev lite där , eller? Dom kanske är så många....

Det låter som  bestraffning , varför ska vi andra få straff när det är dom som ställer till det ?
Sedan måste jag ha en färdig deckare nästa vecka med egen gjord framsida , gjort allt i NO , och göra nu 3 engelska prov -.-''
TACK FÖR DEN
Flyg plans bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!