STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

suck alltså.

Mycket att göra , men lite tid att göra det på.
Från början var det tänkt att jag skulle skriva av mig i et inlägg vad jag tycker om folk och ting.
Men nej vi skippar den biten , nu ska vi inte ta ut agrission på någon eller några.
Men man blir ju irriterad på folk hela tiden -.-'' Ibland undrar man ju om inte den enda man kan lita på ibland är sig själv?
Mycket tänkande , men ingen handling.
But good news : Nu har jag anmält till 90 klassen som var det lägsta på åsbo julahoppning den 3 december .
Får se hur det blir med den , men nu har jag i alla fall anmält ;) Har ju bara tävlat 90 en gång innan , så detta blir min andra gång .
Min ridlärare är orsäker på om jag klarar det ? Hon tror att jag är rädd för att hoppa , varför tror alla det ?
Hur många gånger  har inte mamma sagt t.ex.
- Men Emelie då! Du är ju rädd för hoppning.
Det är sant att jag kan känna mig osäker på vissa övningarna men det var bra länge sedan jag var rädd för det.
Kommentarer
Postat av: Haidi Jakobsson

Hoppas du haft en trevlig tisdag nudå hihi :D

2011-11-22 @ 15:12:37
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!