STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Do u belive in me ? It doesn't matter 'cause I do...

Jag är mer redo för tävling än någonsin förut! Allting bara flyter på ! No problem , de fanns problem men jag har SJÄLV tagit hand om dom . Bakslag kommer men hur ska man annars kunna bli arg på sig själv och veta 'nej nu var det Jag som gjorde fel inte hästen'. Det är få gånger i  mitt liv som jag har varit så säker som jag är nu. Jag klarar mig själv alldeles utmärkt , för det är så jag har löst min hopprädsla och andra problem : Traggling i ridhuset , att testa själv och att byggt upp själv förtroendet. Mitt bästa tips till de som är hopprädda är : Börja lågt oavsett hur högt du har hoppat tidigare. Bygg upp ditt själv förtroende och om det går bra , höj. Pressa inte dig själv för mycket . Ett steg i taget.
 
 
 
LÄNK TILL TÄVLINGSVIDEO
 
LÄNK TILL TÄVLINGVIDEO
 
 

Såg Btw att jag råkat sabba designen lite när jag skulle ändra lite grejer. Jjajaj fixar en ny om några veckor om jag fortfrande är kvar då !;)
Kommentarer
Postat av: Lotta

Gillar ditt inlägg ,människans största problem är att de sätter förstora mål och inget delmål. Tänk vilket fall det skulle blir, om du skulle ha bara ett steg samt det sista på en trappstege och hur många skulle lyckas att klättra upp.

2012-12-05 @ 22:05:07
Postat av: Anna

Jag lottar ut Veckans blogg på min blogg, var gärna med:)
Ledsen om du inte gillar reklam.

2013-03-11 @ 21:42:16
URL: http://annazplace.blogg.se
Postat av: MATILDA

Fin blogg =)

2014-01-03 @ 14:39:13
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!