STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Mycket.

Jag har vart borta länge , så jag har mycket att ta igen . Frågan är bara , vad ska jag börja med? Jag kan börja med att berätta om dagen som har vart rent ut sagt svinig . Jag 'demostrerade' och visade att jag var sur genom att klampa högt och tydligt i trappan upp till logan och smällde igen dörren , hårt. Jag var skit sur på en i stallet som inte gjort som vi sa vi skulle göra och svikit mig . Sedan fick jag reda på att jag som gott inte har någon hopp tränare längre .Nästan som '' hejdååå'' men endå inte ... I oför sej behöver jag ingen tränare just nu , är så pass själv ständig så . Det är mest för att få komma iväg någon stans och inte bara vara hemma med hästen. Alla är emot mig idag , jag tror jag håller mig till enbart djuren idag...   Jag är sällan sur eller arg men när jag väl är det så är det inte nådigt. Och sedan är jag så dålig att jag bara går och retar upp mig själv så jag blir ännu mer arg i efterhand... Svinig dag rent ut sagt . Men om vi pratar om positiva saker i stället så var jag ute på en underbar ridtur i snön med Tamira och Cappy var jätte duktig när vi övade på att Kratsa hovarna . Min lilla (snart) tvååring :D
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!