STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Okej ?

Är det okej att bara skylla ifrån sig och inte förstå att båda parterna kanske har gjort fel . Är det verkligen okej att kränka ner på en annan person när man inte ens är inblandad men ändå tar den andra partens parti? Stay away . Dra åt helvete . Varför Ska folk alltid ha rätt även när de inte har det . När de gör fel är det " No big deal" och sedan när det är tvärtom så kan inte den här personen släppa det utan bara fortsätter och spinner på så in i helvete . Du har gjort likadant men när jag gör det då var det tio resor värre och du kräver massa som du själv inte ens kan kräva . Skulle det vara värre bara för att det var jag ? Den annars så tysta personen som håller tillbaka sin åsikt därför att jag VET att det blir bråk annars . När man kränker ner på någon så visar man bara att den personen i sig står över en själv och att man eventuellt är rädd för konkurans. Det kommer alltid finnas sådana här personer men man måste stå på sig, man är mycket bättre än vad man anar.varför skulle de annars behöva bete sig som de gör ? Var stark./// The Claud above you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!