STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Tillbaka , och den här gången på riktigt!

 
 
 
 
Hej , jag erkänner jag har funderat i omgångar på att komma tillbaka . Och jag var inne på att skapa en ny blogg ,  men jag nöjer mig med denna för det är för mycket jobb med att öppna en ny . Jag har ju inte lagt ner så mycket på detta för att sedan kasta bort det .  DOCK kommer det göras drastiska ändringar på material innehållet på denna blogg  Jag kommer uttrycka mina åsikter mer än aldrig förr , inrikta mig på vardagliga problem med hästar och ni kommer få följa mig mer till häst , dagboks inlägg om ridningen så att jag har översikt på baksteg och framsteg . 
 
vi hörs snart igen ! 
enessa

Kommentarer
Postat av: Andreas Johansson

Du är söt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!