STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

1:a Januari

Första Januari , årets första dag och också Tamira's födelsedag .
Till hennes ära så gjorde jag en tårta till henne och sjöng ett antal sånger för henne.
Det hela är roligt , jag behandlar henne som om hon vore mänsklig. Jag tror inte hon riktigt förstår vad det handlar om men tårtan slukade hon i alla fall med hull och hår;)
Denna gosak var alltså det första jag gjorde i morse när jag vaknade;)
Den innerhåller allting som min polle kunde tänkas äta och som fanns i kylskåpet...
GRATTIS MIN FINA FLICK-UNGE!
Gott tyckte Tamira , som tycker att all mat är god.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!