STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Ingen rubrik

Totally no insperation today.... Ingenting att skriva om känns det ,varför ? Jo för att jag sitter bredvid en annan person just nu . Och jag kan inte skriva med andra personer i närheten utav mig, varför ? Vet du varför kan du ju lämna en kommentar eller mejla in till [email protected]
För J-a-g vet helt klart inte svaret ? Har svårt att komma på någonting när personer är i min närheten , men lämna mig ensam i 5 minuter . Ja då har vi idéer så det räcker för resten utav året ;p Nu börjar det så segt , så segt att flyta på. Kolla mig ! Jag skriver det här , och  det är folk i närheten i närheten utav mig ,WoW alltså.
Har ingen tillgång till ''riktiga' bilder så blir denna här ;)
Onödigt inlägg? Jupp , that's right
Kommentarer
Postat av: Evelina & Sandra

Nu är länkarna uppe på bloggen kolla gärna in om det blev du !:D



http://ponnygalnaa.blogg.se/2012/january/lankarna-d.html#comment

2012-01-07 @ 11:23:23
URL: http://ponnygalnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!