STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Vad kan man säga mer än ...

Som jag tjatat ! Tjatat länge och helt plötsligt får pappa ett utav sina väääldigt sällsynta ''ryck'' och säger
- Kom så går vi och tittar på iphone.
Han vet ju att jag viljat ha en länge och har inte glömt bort det.
So guess what?
Här står jag exakt en vecka senare med en iphone 4 S i handen ,som kom igår.
Hur lycklig kan man va ?! Så hääääääääääääär lycklig :D
Nu frågar jag er , vad har ni för tips på appar ?;) Förutom dom vanliga då som facebook,twitter,blogg.se,videofy,bloglovin ,spotify och de?




Vad är det för skillnad på mina dåvarande mobiler igämnförelse med den här?
Jo den har bättre ljud, fler appar och är en mer ''intelligent'' telefon ;)



TACK


Kommentarer
Postat av: HannazWonderland♥ - Vardag, Foto, Tips & Annat Kul!

Snygg design! :O:D

2012-01-05 @ 13:40:32
URL: http://hannazwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!